Wie zijn wij?
Wat kunnen wij u bieden?
De Goudse Assurantiedesk adviseert over schade- en levensverzekeringen voor particulieren en wij kunnen die ook voor u afsluiten. Onze dienstverlening bestaat uit twee adviesgebieden.
- Verzekeren
Wij kunnen u adviseren over levens- en schadeverzekeringen van De Goudse, zowel bestaande als nieuwe verzekeringen.
- Financiële toekomst
Wij kunnen u ook adviseren over uw financiële situatie bij pensionering, arbeidsongeschiktheid of overlijden, en de oplossingen die de verzekeringen van De Goudse daarbij kunnen spelen.
Onze werkwijze
De Goudse Assurantiedesk is er echt voor ú. Dit is terug te zien in onze werkwijze en ons ‘Advies op Maat’. Hierbij komt u op de eerste plaats en doen wij ons uiterste best u zo klantvriendelijk, efficiënt en doelgericht mogelijk van dienst te zijn.
- Wanneer u contact met ons opneemt, inventariseren wij uw wensen en mogelijkheden. Daarna bieden wij advies dat hierbij past.
- Wij adviseren over oplossingen om uw wensen te realiseren. Wij houden daarbij rekening met alle factoren die voor u een rol kunnen spelen, zoals belastingvoordeel of -nadeel. Wij bespreken dit altijd met u.
- Hoewel wij 100% dochter van De Goudse zijn, kunnen wij u ook wijzen op producten van andere financiële instellingen. Dit doen wij altijd wanneer dit het beste bij uw situatie en wensen past.
- Wij onderhouden de contacten met De Goudse en regelen het voor u.
- Wij begeleiden u, bijvoorbeeld bij het aanvragen van een verzekering of een aanpassing. Ook daarna kunt u op ons rekenen. Wij houden u op de hoogte en zijn u opnieuw van dienst wanneer u dit wenst.
- Tot slot helpen wij u ook graag verder als u schade wilt melden of een overlijden wilt doorgeven.
Advies op Maat
Onder ‘Onze werkwijze’ kunt u lezen dat ons kantoor advies geeft aan de hand van het ‘Advies op Maat’-principe. Deze manier van adviseren is ontwikkeld door de AFM (Autoriteit Financiële Markt). Uit hun onderzoeken van de afgelopen jaren is gebleken dat adviestrajecten vaak niet aansluiten bij de wensen en behoeften van een klant. Dit is voor de AFM de reden geweest om een handelswijze op te stellen die leidend moet zijn tijdens financiële dienstverlening. Hierbij staat kostenefficiëntie en nuttige, veilige en begrijpelijke bediening van de klant centraal. De Goudse Assurantiedesk geeft advies dat aansluit bij deze werkwijze. Wij willen u immers zo goed mogelijk van dienst zijn.
Wij adviseren u alleen op basis van relevante informatie. Uw adviseur van De Goudse Assurantiedesk beoordeelt samen met u welke informatie er voor uw advies belangrijk is. Daarbij is het natuurlijk belangrijk dat u ons juist en volledig informeert. Zo krijgt u een advies dat helemaal bij u past.
Kosten
Voor onze dienstverlening maken wij kosten. U kunt onder andere denken aan salarissen, huisvesting, opleidingen en automatisering. Er zijn twee manieren waarop wij worden betaald voor onze dienstverlening.
- Provisie
Voor de behandeling van schadeverzekeringen van De Goudse (bijvoorbeeld voor uw huis of auto) ontvangen wij een vergoeding van De Goudse, ook wel provisie genoemd. Deze vergoeding zit al in de premie die u betaalt aan De Goudse. U betaalt voor onze behandeling van schadeverzekeringen dus geen extra kosten. U leest er meer over in onze provisieregeling. - Declaratie
Wanneer wij u adviseren over andere producten van De Goudse betaalt u rechtstreeks aan ons voor ons advies. U ontvangt hiervoor een aparte rekening. Wij brengen bijvoorbeeld een vast bedrag van € 150,- in rekening voor de advisering van een direct ingaande lijfrente.
Contact
U kunt ons bellen op:T (0182) 544 066 U kunt ons iets toesturen naar:Postbus 260 2800 AG Gouda E goudseassurantiesdesk@goudse.com U kunt ons bezoeken* op:Bouwmeesterplein 1 *Bezoek is op afspraak: |
Belangrijke nummersBankNL69 INGB 0000 0872 42 K.v.K.29044773 WftGoudse Levensverzekeringen N.V. KiFid200.0000.09 (Levensverzekeringen) |