Bent u tevreden, vertel het anderen. Bent u niet tevreden, vertel het ons. Goudse Assurantiedesk hecht veel waarde aan een juiste klachtafhandeling. Wij proberen iedere klacht naar tevredenheid op te lossen.
Klachtenregeling
Klacht GAD
Wat is een klacht?
Heeft u een klacht over de Goudse Assurantiedesk?
U kunt een klacht aan ons doorgeven:
- per e-mail naar de betreffende afdeling, of naar goudseassurantiedesk@goudse.com;
- telefonisch naar (0182) 544 066;
- per brief naar:
- Goudse Assurantiedesk
- Postbus 260
- 2800 AG Gouda.
Wanneer hoort u van ons?
Wat als u niet tevreden bent?
Als u niet tevreden bent over onze behandeling van uw klacht, dan kunt u een brief sturen naar de Directie van De Goudse of naar de Klachtencommissie van De Goudse:
De Goudse
Postbus 9
2800 MA Gouda
En daarna?
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
T 0900 355 22 48
De Goudse hecht veel waarde aan uitspraken van het KiFiD. Kijk voor meer informatie op kifid.nl.
Als u geen gebruik wilt maken van onze klachtenprocedure of het KiFiD, dan kunt u uw kwestie ook aan een burgerlijke rechter voorleggen.
Termijnen
Goudse Assurantiedesk geeft duidelijkheid wanneer u een reactie krijgt. Hiervoor hanteert Goudse Assurantiedesk de volgende termijnen waarbinnen uw klacht behandeld wordt:
- Op een klacht gericht aan onze afdeling ontvangt u binnen 10 werkdagen een reactie
- Op een klacht gericht aan de directie ontvangt u binnen 15 werkdagen een reactie
(u ontvangt binnen 5 werkdagen eerst een ontvangstbevestiging) - Op een klacht gericht aan de Klachtencommissie van De Goudse ontvangt u binnen 30 werkdagen een reactie (u ontvangt binnen 5 werkdagen eerst een ontvangstbevestiging).